مرز چذابه همچنان شاهد خروج زائران است

معاون استاندار خوزستان گفت: خروجی اکثر پایانه‌های مرزی کاهشی بوده و این در حالی است که در مرز چذابه همچنان شاهد خروج زائران هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد خانچی در آستانه اربعین حسینی در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شکر با تعامل خوبی که امسال برقرار شد و زحماتی که کشیده شد شاهد این هستیم که پایانه مرزی چذابه، به عنوان پایانه امن و آرامی در کشور ایران معرفی شد. خروجی بیشتر پایانه‌های مرزی کاهشی بوده و این در حالی است که در مرز چذابه همچنان شاهد خروج زائران هستیم.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: یکی از تکالیف مشخص‌ شده در اربعین از سوی  مقام معظم رهبری، ایجاد زمینه امن برای زائران مشرف به کربلا است، به این دلیل از همه مبادی ورودی و خروجی کشور، همه نیروهای امنیتی در سطوح و رده‌های مختلف با اولویت اربعین به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش هستند و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا خلل امنیتی پیش نیاید.

او با اشاره به بازدید انجام‌شده از مرز چذابه عنوان کرد: مطمئناً تداوم این رفت و آمدها در طول سال، باعث تبادل تجربه و هماهنگی بهتر میان رده‌های تخصصی نظامی منطقه و امنیت پایدار بین دو کشور دوست و برادر ایران و عراق می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060300147
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha