ثبت تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار زائر اربعین از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۷۶۵ زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ مردادماه تا چهارم شهریورماه خبر داد.

محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ مرداد تا چهارم شهریور ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با میراث‌آریا اظهار کرد: در این مدت ۸۹۵ هزار و ۳۲۸ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۲۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر از مرز چذابه و ۶۷۹ هزار و ۵۰۰ زائر از مرز شلمچه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج یک میلیون و ۳۳ هزار و ۸۰ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۷۶۲ هزار و ۶۵۲ نفر از مرز شلمچه و ۲۷۰ هزار و ۴۲۸ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

او ادامه داد: در این مدت ۲۲۵ هزار و ۴۹۶ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۹۸ هزار و ۴۳۴ زائر از شلمچه و ۱۲۷ هزار و ۶۲ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۴۸ هزار و ۸۶۱ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۳۱ هزار و ۹۲۳ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۱۶ هزار و ۹۳۸ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

جولانژاد با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز چهارم شهریور (اربعین حسینی) اظهار کرد: در این روز تردد ۱۰۵ هزار و ۵۶۱ از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060500218
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha