اقامتگاه بوم‌گردی روستای بهرام‌الجرد بَردسیر افتتاح شد

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از افتتاح اولین واحد اقامتگاه بوم‌گردی روستای بهرام‌الجرد شهرستان بردسیر هم‌زمان با ایام هفته دولت خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد حسین تجلی در خصوص افتتاح بوم‌گردی بهرام‌الجرد گفت: با حضور سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مریم السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، حجت الاسلام حشمت‌الله عباسپور امام جمعه بخش نگار، حمزه وفایی فرماندار بردسیر و معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی اولین اقامتگاه بوم‌گردی روستای بهرام‌الجرد، بخش نگار شهرستان بردسیر افتتاح شد.

معاون سرمایه‌گذاری کرمان افزود: این اقامتگاه با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال بخش خصوصی و اعطای ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش روستایی به بهره‌برداری رسید.

او اظهار کرد: با شروع فعالیت این بوم‌گردی برای ۶ نفر اشتغالزایی و ظرفیت اسکان ۴۰ نفر در روستای بهرام‌الجرد مهیا شده و این بوم‌گردی در کنار ایجاد ظرفیت اقامتی و پذیرایی برای روستا با به نمایش گذاشتن ادوات و ابزار زندگی روستایی که از طرف جمعی از اهالی روستا به بوم‌گردی اهدا شده، باعث ایجاد جاذبه گردشگری و معرفی فرهنگ روستا شده است.

تجلی در پایان خاطر نشان کرد: مسیر توسعه پایدار گردشگری از گسترش متوازن و مناسب جغرافیایی زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری حاصل می‌شود و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان با هدف‌گذاری فراهم کردن زمینه توسعه و تولید ثروت در مناطق روستایی و کمک به جریان مهاجرت معکوس به روستاها از هر گونه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری روستایی حمایت کامل می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060600374
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha