تور غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در شهرستان بروجن متوقف شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، جواد عبداللهی عنوان کرد: براساس اطلاع دریافتی، فعالیت یک تور غیرمجاز از مبدأ بروجن به مقصد سمیرم اصفهان رصد و پی‌گیری شد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از هماهنگی با فرماندهی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن از حرکت این تور غیرمجاز با دو دستگاه اتوبوس در ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه جلوگیری شد.

او تصریح کرد: پس از توقیف این تور غیرمجاز با مسئول متخلف آن برخورد و متعهد شد در صورت تکرار برابر با قوانین و مقررات با وی برخورد شود.

عبداللهی یادآور شد: جلوگیری از حرکت و توقف این تور غیرمجاز گردشگری در شهرستان بروجن براساس تبصره ۲ ماده ۷ قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی انجام شد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: براساس این قانون و دستورالعمل اجرایی تعرفه جرایم تخلفات در حوزه گردشگری در صورت انجام فعالیت غیرمجاز گردشگری فرد متخلف تا ۵۰۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060700434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha