نمایشگاه شهدای دولت در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه و اداره میراث فرهنگی زنجان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت هفته دولت در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با هدف نمایش رسالت شهدای دولت برپا شد.  

به گزارش میراث آریا، محمود محمدلو درباره برپایی نمایشگاه در هفته دولت اظهار کرد: نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت هفته دولت در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با هدف نمایش رسالت شهدای دولت برپا شد.  

مسئول بسیج اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: ما نیازمند بهره گیری از سیره شهیدان هستیم و شهیدان برای تعالی و رشد جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ادای دینی به شهدا و بستری برای ارتباط با سیره شهیدان است.  

او گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا جمعه ۱۶ شهریورماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان مراجعه کنند و در ساعات ادارای می‌توانند از نمایشگاه عکس اداره کل بازدید کنند.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) اداره کل میراث فرهنگی افزود: صنایع‌دستی استان زنجان ۷۸ شهیدوالامقام را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است.  

محمدلو تاکید کرد: امروز با نشان دادن سیره شهدا به جوانان راهی را خواهیم پیمود که شهدا پیمودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060700457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha