برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش برای شاغلان صنایع‌دستی گلستان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی شاغلان صنایع‌دستی در حوزه بازاریابی و فروش با متد KAB با همکاری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه صنایع‌دستی، گفت: کارگاه آموزشی شاغلان صنایع‌دستی که روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز شد، با همکاری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان و با متد KAB طی پنج جلسه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای واقع در گرگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان خاطرنشان کرد: در این کارگاه، صنعتگران فعال صنایع‌دستی با روش‌های جدید بازاریابی و فروش و کسب‌وکارهای مناسب با سلیقه روز بازار مصرف آشنا می‌شوند و راهکارهای دستیابی به فروش بیشتر در بازارهای ملی و بین‌المللی را می‌آموزند.

او بیان کرد: متد KAB یک رویکرد در حوزه کارآفرینی است که توسط سازمان جهانی کار و بر اساس تجربه کشورهای پیشرو درزمینه کارآفرینی تدوین‌شده و بسیاری از کشورها با توجه‌ به شرایط و امکانات منطقه، در مؤسسات آموزش عالی یا فنی حرفه‌ای به تدریس آن می‌پردازند و زمینه مناسبی را برای آموزش به جامعه هدف فراهم می‌کند.

حاجی‌ابراهیمی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه و آموزش‌های ویژه شاغلان صنایع‌دستی، افزایش سطح دانش علمی، تخصصی و تجربی آن‌ها در تولید محصولات بیشتر با شاخصه‌های کمی و کیفی و همچنین فروش بیشتر در حوزه ملی و بین‌المللی است.

او دغدغه فروش را از شاخص‌ترین مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد، و گفت: گذراندن دوره‌های آموزشی با روش‌های به‌روز در عرصه بین‌المللی می‌توانند ورود به بازار ملی و بین‌المللی را برای فعالان صنایع‌دستی تسهیل کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800478
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha