صدور اولین موافقت اصولی بی‌نام آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری/ راه‌حلی برای تسهیل سرمایه‌گذاری است

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام خبر صدور اولین موافقت اصولی بی‌نام استان از زمان آغاز سال ۱۴۰۳، بر صدور موافقت‌های اصولی و مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام، به‌عنوان راه‌حلی برای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا، کیومرث کریمی گفت: اولین موافقت اصولی بی‌نام سال‌جاری در آذربایجان‌شرقی برای ایجاد مجتمع گردشگری واقع در دهستان مهران رود شهر جدید شهریار تبریز که به‌عنوان ایده‌ای مبتکرانه برای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری بشمار می‌رود، صادر شد.

معاون سرمایه‌گذرای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: فرآیند سرمایه‌گذاری برای ایجاد و تکمیل این پروژه که با مساحت زیربنای ۲۰ هزار متر و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۷۸ نفر در شهر جدید شهریار آغاز و در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: موافقت‌ اصولی بی‌نام به منظور تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری صادر شده و در حوزه زیرساخت‌های گردشگری و توسعه گردشگری تمرکز دارد که هدف از این اقدام، جذب سرمایه‌گذاران بیشتر و ایجاد فرصت‌های جدید در بخش گردشگری‌ست که می‌تواند به توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در منطقه کمک کند.

کریمی با اشاره به سهولت اجرای پروژهای سرمایه‌گذاری به کمک بسته‌های بی‌نام گفت: این نوع از موافقت اصولی، به سرمایه‌گذاران این امکان را ایجاد می‌کند تا ‌بی‌نیاز از طی مراحل پیچیده اداری، با شتاب و سهولت بیشتری به اجرای پروژه‌های خود بپردازند که این فرآیند تأثیر بسزایی در افزایش سرعت توسعه پروژه‌های گردشگری و بهبود زیرساخت‌های مرتبط دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha