اجرای برنامه عملیاتی خود مراقبتی در میراث‌فرهنگی اصفهان

دستیار مردم سازی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اجرای برنامه عملیاتی خود مراقبتی در این اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۸ شهریورماه، نخستین نشست شورای سلامت اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در تابستان ۱۴۰۳ با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این نشست محمدرضا اکبری دستیار مردمی سازی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از مهم‌ترین مراکز میراث هویتی کشور و همچنین مرکز اصلی تولید صنایع‌دستی و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌رود.

او ادامه داد: با توجه به خط‌مشی‌های این اداره‌کل به‌منظور افزایش بهره‌وری همکاران در زمینه حفاظت از میراث‌فرهنگی، ترویج صنایع‌دستی و توسعه صنعت گردشگری، تلاش داریم تا نظام برنامه خود مراقبتی را در اداره‌کل راه اداری کنیم.

اکبری افزود: سامانه سلامت و ایجاد انگیزش همکاران، ایجاد محیط سالم برای خدمات‌رسانی بهینه، ایجاد فرهنگ حمایتی از کارکنان و ایجاد نظام سلامت تکریم ارباب‌رجوع و همکار باهدف افزایش سطح آگاهی‌های عمومی و همچنین ارتقای نظام حفاظت از مواریث ارزشمند فرهنگی، ترویج فرهنگ استفاده از صنایع‌دستی در زندگی نوین ایرانیان و ترویج فرهنگ سفر در سبد مصرف خانوار ایرانی ازجمله اهداف این نظام سلامت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060800507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha