هفتمین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس خوزستان برگزار شد

هفتمین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس خوزستان به ریاست فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و باحضور مدیران ارشد استان در اهواز برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هفتمین نشست قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس خوزستان هشتم شهریورماه ۱۴۰۳ به ریاست سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان و باحضور محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیران ارشد استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در ساختمان مهندسی موزه دفاع‌مقدس استان واقع در پارک شهروند اهواز برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان ارائه کرد و خواستار همکاری بیشتر و بهتر دستگاه‌های مختلف به‌منظور پیشبرد این مرکز فرهنگی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان در ادامه اظهار کرد: این که موزه دفاع‌مقدس خوزستان در اهواز نسبت به دیگر نقاط کشور عقب ماندگی دارد و هنوز به بهره‌برداری نرسیده، پذیرفتنی نیست اما باید درنظر داشت که ما دارای پنج مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس در سراسر استان هستیم که هرکدام دارای شاخصه‌هایی منحصر به فرد هستند.

او ضمن قدردانی از نگاه ویژه سردار شاهوارپور به این طرح، گفت: ما قرار است در این مرکز به همه استان‌ها و رزمندگانی که در خاک خوزستان جنگیدند توجه داشته باشیم، بنابراین ضرورت دارد که همه ظرفیت‌های استان و کشور ما را در انجام سریعتر این طرح همراهی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061000552
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha