روستاهای همدان برای تبدیل به فضاهای گردشگری ایده‌آل است/ پیش‌بینی برنامه جامع برای رونق گردشگری

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه کامل و جامع برای روستاهای بخش مرکزی همدان در راستای زندگی بهتر و نیز رونق گردشگری در این منطقه پیش‌بینی شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: برای تحقق رونق گردشگری در روستاها باید چندین اقدام در دستور کار قرار گیرد که تامین مسکن روستاییان در کنار ایجاد زیرساخت‌های رفاهی در اولویت قرار دارد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات چشمگیر و انقلابی در راستای بهسازی و آبادانی روستاها در زمینه‌های گوناگون مانند توزیع قیر رایگان انجام و اعتبارات ملی قابل توجهی به مناطق روستایی تزریق شده است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه کامل و جامع برای روستاهای بخش مرکزی همدان در راستای زندگی بهتر در این منطقه پیش‌بینی شده است.

حاجی بابایی گفت: مشکلات روستاهای بخش مرکزی همدان باید شناسایی و بر همین اساس تمام برنامه‌ها اجرایی شود زیرا ما می‌خواهیم در این مناطق امکانات زیرساختی، گردشگری و رفاهی بسازیم.

او افزود: روستاهای بخش مرکزی با توجه به زیرساخت‌هایی که داشته و یا خواهد داشت برای تبدیل به فضاهای گردشگری ایده‌آل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061300782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha