یزد ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری مذهبی دارد/ حضور گردشگران خارجی در کشور ابزار مبارزه با تبلیغات منفی دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه تاکنون نتوانستیم حقیقت انقلاب و اسلام را به دنیا معرفی کنیم، گفت: باید در برنامه‌ریزی‌های سفر گردشگران به ایران، شناختی را از انقلاب حقیقی و ایران اسلامی به آن‌ها بدهیم تا سفیر ایران و اسلام حقیقی در دنیا باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید رضا صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استاندار یزد و جمعی از مسئولان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

در این نشست آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یزد ظرفیت خوبی در گردشگری مذهبی دارد، گفت: در ایام محرم گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای تماشای مراسم عزاداری مردم یزد به این استان سفر می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید در برنامه‌ریزی‌های سفر گردشگران به ایران، شناختی را از انقلاب حقیقی و ایران اسلامی به آن‌ها بدهیم تا سفیر اسلام حقیقی در دنیا باشند.

ناصری افزود: بناهای تاریخی و خانه‌های قدیمی با شیشه‌های رنگی و نحوه قرارگیری آن‌ها در مسیر تابش خورشید همه با برنامه‌ریزی و حساب‌شده درگذشته طراحی شده است که همه زیان گویای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061500906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha