نصب تابلوی تمثال شهدای استان در شهر یاسوج

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از نصب تمثال شهدا در معابر، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر یاسوج خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا، سرهنگ پاسدار حسن رضایی گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه ملی پای‌ کار آمده‌اند تا ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا سهم کوچکی در برگزاری هر چه‌ بهتر این مراسم فرهنگی و معنوی ایفاء کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین منظور بسیج سازندگی سپاه فتح اقدام به نصب تمثال منور شهدای گلگون‌کفن در معابر، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر یاسوج کرده است. 

او بیان کرد: جانمایی و نصب ۴۰ تابلوی تمثال شهدا در مسیر مادوان سفلی به سمت زندان مرکزی شهر یاسوج و نصب بیش از ۶۵۰ تابلوی تمثال شهدا در مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله مسیر اکبرآباد تا پلیس‌راه یاسوج- شیراز، بلوار بویراحمد و ... از سوی بسیج سازندگی انجام‌ شده و برخی از نقاط نیز در حال اجرا است. 

رضایی ادامه داد: عملیات نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان می‌رسد. 

دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور از ساعت ۲۰ شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061700993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha