تشدید بازدیدهای نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری گلستان در نیمه دوم شهریور

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تشدید بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در نیمه دوم شهریورماه باهدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، یاسر قندهاری با اشاره به افزایش سفرهای تابستانی در این ایام و لزوم آمادگی تمامی تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان و برای رفع نواقص، گفت: به‌منظور رفاه حال مسافران و زائران علی بن موسی‌الرضا (ع)، بازدید نظارتی مشترک با حضور کارشناسان ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تعزیرات حکومتی، بهداشت و صمت در این ایام به‌صورت مستمر اجرایی شد و تا پایان شهریورماه این بازدیدها تشدید می‌شود.

معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها، کارشناسان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات، استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داده و نکات لازم درزمینه رعایت موارد بهداشتی، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و همچنین رعایت عفاف و حجاب را به بهره‌برداران واحدهای گردشگری انتقال و بر رعایت استانداردهای لازم تأکید می‌کنند.

او افزود: طرح بازدید و نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال باهدف ارتقای کیفیت تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061701002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha