ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در سلیمانیه عراق معرفی می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق با حضور قدرتمند ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه را معرفی می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری روز شنبه ۱۷ شهریورماه در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌ریزی برای حضور مشترک استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق همزمان با هفته گردشگری از ۵ لغایت ۸ مهرماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: حضور در این نمایشگاه با توجه به اینکه کشور عراق بازار هدف اصلی گردشگری خارجی و سلامت استان کرمانشاه است، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه توان خود را برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه به کار می‌گیریم.

او با بیان اینکه همه ظرفیت‌های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از محورهای مورد توجه ما برای ارائه در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق حوزه گردشگری سلامت است.

امیری بیان کرد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه خدمات سلامت برخوردار است و با توجه به همجواری با کشور عراق و نیازهای این کشور به خدمات پزشکی و درمانی این حوزه به شکل ویژه این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

او ادامه داد: برای حضور قدرتمند در نمایشگاه از ظرفیت اتاق بازرگانی، دانشگاه علوم‌پزشکی و فعالین بخش خصوصی گردشگری استفاده می‌شود.چ

معاون گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان به نمایندگی از کشور به شکل مشترک حضور خواهند داشت.

او تاکید کرد: انتظار می‌رود بخش خصوصی با حضور قدرتمند در کنار ما از این فرصت بسیار خوب برای جذب گردشگران و توسعه بازار هدف خود استفاده کنند.

امیری در خاتمه گفت: همچنین در هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دیده شده است که در هفته آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061701008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha