احکام مناسبی در برنامه هفتم توسعه برای‌ وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیده شده است/ مجلس با قدرت دولت را حمایت می‌کند

احسان قاضی‌زاده هاشمی معتقد است سابقه مدیریت وزیر جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه‌هایی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این امیدواری را ایجاد می‌کند که آینده این وزارتخانه نیز روشن و درخشان خواهد بود و مجلس هم در کنار دولت انجام وظیفه خواهد کرد.

احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: در برنامه هفتم توسعه احکام خوبی برای‌ وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تصویب رسیده و اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه سهم گردشگری و اعتبارات خوبی به طور خاص در ابن برنامه دیده شده است، افزود: برای اجرایی شدن این احکام نیازمند تشکیل وزاتخانه‌ای قوی و چابک هستیم. امیدوارم وزیر جدید بتوانند از طریق ارتباط خوبی که با سازمان برنامه و بودجه و شخص رئیس جمهور داراست، احکام و برنامه‌های مرتبط را به مرحله اجرا برساند.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین ادامه داد: با توجه به سابقه خوب وزیر جدید میراث‌فرهنگی در حوزه‌هایی که قبل‌تر در آنها مشغول بوده می توان نسبت به آینده وزارتخانه امیدوار بود. برای مثال سابقه مدیریت وی در کمیته ملی المپیک اتفاقات خوبی را رقم زد، امیدواریم که در وزارت میراث‌فرهنگی هم شاهد موفقیت ایشان باشیم.

این‌ نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید به واسطه قوانینی که پیش بینی شده سهم گردشکری بالا برود، اظهار کرد: مجلس در کنار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود و کمک‌های لازم را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061801090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha