برگزاری رویداد ملی تانا در خراسان شمالی، توسعه صنایع‌دستی را به همراه خواهد داشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی در جلسه برگزاری رویداد ملی صنایع‌دستی در استان گفت: برگزاری این رویداد در استان موجب توسعه این صنعت و رشد اقتصادی می شود.

به گزارش میراث آریا، ناصر فخر موحدی در جلسه برگزاری رویداد ملی صنایع‌دستی در استان که شنبه ۱۷ شهریورماه برگزار شد، گفت: رویداد تانا در حوزه صنایع‌دستی به‌منظور ارائه ایده‌های نوآورانه برای حل چالش‌ها و نیازها در حوزه صنایع‌دستی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: رویداد تانا در خراسان شمالی اواخر شهریورماه، باهدف ترویج فرهنگ فناوری و توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری و با نگاه به ظرفیت‌های فناورانه و همچنین رفع مسائل و مشکلات فناورانه بخش میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با برنامه‌ریزی و اجرای پارک‌های علم و فناوری در استان برگزار می‌شود تا ضمن شناسایی ایده‌های موفق از آنها برای رفع نیازهای این بخش استفاده شود.

تانا از اختصار «توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها» گرفته شده است و به‌عنوان مجموعه‌ای از اقدامات تعریف می‌شود که با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، سیاست‌گذاری و راهبری ستاد توسعه اقتصاددانش بنیان استان‌ها و برنامه‌ریزی و اجرای پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها، عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403061801113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha