بهگزارش میراثآریا، حسین ایزدی گفت: دوره آموزشی اتیکت در مهماننوازی توسط موسسه افق سیاحت گستر دیارا در مازندران برگزار میشود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، الگوهای رفتاری، نحوه آداب و معاشرت در چارچوب رفتار حرفهای و فن بیان موثر را از سرفصلهای این کارگاه آموزشی برشمرد و افزود: دوره آموزشی اتیکت در مهماننوازی ویژه مدیران، کارکنان هتلها، تالارها، رستورانها، مجتمعها و مراکز گردشگری سراسراستان تعریف شده است.
او با بیان این مطلب که رعایت اصول مهماننوازی یکی از اصول مشتریمداری در گردشگری محسوب میشود، بیان کرد: مازندران بهلحاظ جذابیتهای گردشگری، تاسیسات و امکانات خدماتی و میزان حضور گردشگران در شرایط خوبی قرار دارد و آنچه که میتواند حضور گردشگران به این استان را اقتصادی کند نحوه ارائه خدمات و مهماننوازی تاسیسات گردشگری استان است.
ایزدی از بخش خصوصی به عنوان مهمترین عامل در تداوم حضور گردشگران به یک منطقه تاکید کرد و گفت: برای توسعه گردشگری و بهرهمندی استان از گردش اقتصادی گردشگری تمامی دستگاهها و نهادهای استان باید با هم تعامل داشته باشند.
کارگاه آموزشی اتیکت در مهماننوازی سهشنبه ۲۰ شهریور ماه جاری در هتل کیمیا شهرستان رامسر برگزار میشود.
علاقمندان جهت حضور میتوانند با شماره ۰۹۳۸۵۲۱۲۲۵۹ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما