۶ فرصت گردشگری در کمیته گردشگری آب مازندران بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بررسی ۶ فرصت گردشگری آبی در کمیته گردشگری آب استان مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی اظهار کرد: سد لاستیکی آرمیچ کلا بابلسر، سد گلورد نکا، سد لاریم جویبار، سد میجران رامسر، سد البرز و سد بابلک از جمله پیشنهاداتی بودند که در این جلسه بررسی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: با توجه به نعمات الهی و وجود طبیعت رویایی استان مازندران، جریان آب یا همان جریان حیات در تمام سرزمین مازندران را شاهد هستیم.

او با بیان این مطلب که قطعا گردشگری آب با توجه به این موقعیت و ظرفیت موجود یکی از شاخه‌های مهم گردشگری در استان مازندران محسوب می‌شود؛ بیان کرد: نگارش طرح‌های اینجنین اگر با تعامل کارشناسان گردشگری صورت گیرد نتیجه بخشی آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: بحث اصلی در این بخش دریافت مجوزهای لازم از دستگاه‌های مرتبط و متولی است که قطعا با پیگیری و بررسی کارشناسی مسیر رسیدن به بسته‌های سرمایه‌گذاری طی خواهد شد و شرایط حضور سرمایه‌گذاران این بخش مهیا می‌شود. 

حیدر داودیان نیز در این جلسه یادآور شد: در سال‌های اخیر آب منطقه‌ای استان سازه‌هایی را به منظور تامین آب کشاورزی و آب شرب همچنین مهار سیل آب ایجاد کرده و خوب در کنار این تأسیسات ظرفیت و فرصت‌های گردشگری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: تفاهم نامه‌ای فی مابین دو وزارت تدوین شده و ما مکلف به برگزاری جلسه کمیته گردشگری آب در استان هستیم و امروز در اولین جلسه ۶ فرصت و ظرفیت را برای بررسی بیشتر در حوزه گردشگری مطرح کردیم که انشاالله با هماهنگی و همفکر ی و طی فرآیند قانونی این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذار فعال و قانونی واگذار می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر 1403061901175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha