برگزاری جشن محوری منتظران بیعت در موزه بزرگ زاهدان

دستیار مردمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن محوری منتظران بیعت با امام زمان(عج) در موزه بزرگ زاهدان خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده در گفت وگو با میراث آریا گفت: نهم ربیع الاول و همزمان با نخستین روز امامت امام عصر(عج) را می‌توان آغاز دوره‌ای حیاتی و مهم در تاریخ اسلام به شمار آورد که برای تمامی مسلمین بسیار ارزشمند است.

دستیار مردمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: به همین مناسبت مراسم جشن منتظران بیعت با امام زمان(عج) با مشارکت و همدلی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و سایر نهادهای فرهنگی از جمله سپاه سلمان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری زاهدان به میزبانی موزه بزرگ زاهدان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این جشن به صورت خانوادگی برنامه‌ریزی شده و از عموم مردم زاهدان دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت کنند.

به گفته طباطبایی‌زاده، اجرای برنامه‌های موسیقی محلی و رقص شمشیر، گروه نمایشی طنز، نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های مهدوی و مسابقات فرهنگی مذهبی همراه با هدایا و نورافشانی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند روز جمعه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور در موزه بزرگ زاهدان، شبی شاد و بیادماندنی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha