دستگاه‌های متولی سفر برای تامین مایحتاج گردشگران پای کار هستند/ ضرورت نگاه ملی به مازندران به دلیل حجم بالای مسافر

استاندار مازندران با بیان این که مازندران استان پرجاذبه‌ای است از حضور ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در این استان در یک بازه ۴ روزه و ۲۱ میلیون تردد در تعطیلات اخیر خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی سفر برای تامین مایحتاج مسافران و گردشگران اهتمام ویژه دارند و پای کار هستند. ‎

«یوسف نوری» استاندار مازندران در حاشیه بازدید از شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری در گفت‌وگو با میراث‌آریا با بیان این که مازندران استانی پرجاذبه است، گفت: بنا به گزارش ثبت دوربین‌های ترافیکی، چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در یک دوره کوتاه مدت در آستانه پایان تعطیلات تابستانی با ماندگاری چهار روزه در استان حضور داشتند و ۲۱ میلیون تردد طی این ایام در این استان صورت گرفته است.

وی با بیان این که باید همه اقلام و مایحتاج جمعیت مازاد در استان در چنین ایامی تامین شود که با تلاش دستگاه‌های مسئول این مهم صورت می پذیرد، عنوان کرد: گاهی به دلایل جانبی در عرضه برخی اقلام مثل بنزین در روزهای اخیر ممکن است مشکلاتی حادث شود که همه تلاش برای عادی سازی عرضه آن صورت گرفته و استمرار دارد.

نوری با تاکید بر اینکه مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین نیاز به نگاه ملی به مازندران وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استانی تمام تلاش موثر را بدون وقفه در تامین و توزیع فرآیند تامین مایحتاج سوختی انجام می‌دهند.

استاندار مازندران شرکت ملی پخش‌های فرآورده نفتی را از مهمترین دستگاه‌های خدماتی عنوان کرد و با توجه به جاذبه‌های گردشگری و پرتردد بودن مازندران بر انجام برنامه‌ریزی برای سوخت رسانی مطلوب به مردم در سفرهای روزهای پایانی تابستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha