اعلام فراخوان مزایده واگذاری یک بنای تاریخی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از اعلام فراخوان مزایده عمومی واگذاری حق بهره‌برداری یک بنای تاریخی در استان خبر داد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم در گفت‌وگو با میراث آریا گفت: صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی که مؤسسه‌ای وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی است در نظر دارد تا تعدادی از بناهای تاریخی کشور را از طریق مزایده واگذار کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: خانه شمسی که یکی از بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان است نیز در لیست واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار گرفته است.

او ادامه داد: از تمام واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان دعوت می‌شود تا اسناد مزایده را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسsetadiran.ir یا پایگاه اینترنتی صندوق توسعه و احیا به آدرس chre.ir و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات (iets. mporg.ir) دریافت کرده و طبق زمان‌بندی مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به درج پاکت‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کنند.

به گفته طهرانی مقدم، این بنا با کاربری فرهنگی پذیرایی از طریق مزایده واگذار می‌شود و آخرین مهلت تحویل پیشنهادها هم ساعت ۱۹روز شنبه هفتم مهرماه تعیین شده است.

او تأکید کرد: تمامی برنامه زمان‌بندی این مزایده در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فوق قید شده و علاقه‌مندان با مراجعه می‌توانند از جزئیات آن مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062101357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha