مجوز فعالیت کسب‌وکارهای مجازی گردشگری متخلف لغو می‌شود

معاون گردشگری البرز با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی نظارت بر کسب‌و کارهای مجازی گردشگری استان گفت: در این جلسه نسبت به لغو مجوز کسب و کارهای مجازی گردشگری متخلف که به تبلیغ واحدهای گردشگری غیر مجاز می‌پردازند و یا نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمی‌کنند، برای ساماندهی کسب‌وکارهای مجازی گردشگری استان تأکید شد.  

به گزارش میراث‌آریا، جلسه کمیته فنی نظارت بر کسب و کارهای مجازی گردشگری استان با حضور معاون و کارشناس گردشگری مربوطه، رئیس اداره حراست، حقوقی، اعضای متخصص این حوزه، نماینده تشکل و انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در محل معاونت گردشگری استان برگزار شد.

معاون گردشگری استان البرز اظهار کرد: در این جلسه دو پرونده متقاضیان اخذ مجوز فعالیت در کسب و کارهای مجازی گردشگری بررسی و پس از استماع طرح های توجیهی ارائه شده، اعضای کمیته با صدور مجوزهای درخواستی با موضوع فعالیت گردشگری فضای مجازی (الکترونیک) از جمله تبلیغات و بازاریابی، فروش، مراکز خلاق و استارت تاپ‌های خدمات گردشگری موافقت کردند.

او ادامه داد: همچنین درخصوص عدم ثبت نام در سامانه ملی مجوزها و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری سایت‌های متخلفی که به تبلیغ واحدهای غیر مجاز می‌پردازند، اخطار داده شد.

معاون گردشگری البرز گفت: از دیگر موضوعات مطروحه تعامل با پلیس فتا برای جلوگیری از فعالیت کسب و کارهای مجازی گردشگری است که فاقد مجوز بوده و یا اعتبار پروانه بهره‌برداری آن‌ها به اتمام رسیده و نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام نمی‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062201376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha