استمرار بازدیدهای نظارتی از واحدهای پذیرایی محور کرج کندوان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: بازدیدهای مستمر از واحدهای پذیرایی محور کرج کندوان در راستای ارائه خدمات مطلوب در نیمه دوم شهریور و سفرهای پایان فصل تابستان انجام می‌شود.  

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا فلاح‌پور اظهار کرد: بازدید مشترک از واحدهای پذیرایی محور کرج‌کندوان با همراهی و همکاری کارشناسان میراث‌فرهنگی، تعزیرات، اماکن، بهداشت، دامپزشکی و صمت از واحدهای پذیرایی محور کرج‌کندوان به صورت مستمر و هفتگی انجام می‌شود.  

معاون گردشگری استان البرز، افزود: بازدید از واحدهای پذیرایی استان باهدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات، رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها صورت می‌گیرد.  

او با اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و گردشگران محترم در استان هدف اصلی این بازدیدهاست، اظهار کرد: در این بازدیدها بازرسان و کارشناسان موضوعاتی از جمله وضعیت عمومی و بهداشتی آشپزخانه‌ها، سالن‌های پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، کارت بهداشت کارکنان، نرخ نامه‌های واحدهای پذیرایی و عدم بکارگیری اتباع را موردبررسی قرار می‌دهند.

فلاح‌پور یادآورشد: بازدیدها در طول سال برای ارتقاء کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مربوطه استمرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062201387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha