شکایات مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی البرز در کمیته فنی بدوی رسیدگی شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از تشکیل جلسه کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و بررسی سه شکایت از دفاتر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا فلاح‌پور روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، با اشاره به تشکیل کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات با حضور اعضا، اظهار کرد: کمیسیون فنی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی با حضور معاون گردشگری، رئیس اداره حراست، حقوقی، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، نماینده تشکل حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و نماینده بخش خصوصی برگزار و به سه مورد از شکایات گردشگران از آژانس‌های مسافرتی رسیدگی شد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه کیفیت برگزاری تورها و رعایت قوانین برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران از اولویت‌های این اداره کل است، گفت: به همین منظور این اداره کل به تشدید نظارت‌ها بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی می‌پردازد.  

به گفته او جلسات رسیدگی به شکایات گردشگران از دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر و منظم با حضور اعضای کمیته فنی و طرفین شکایت در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062201388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha