وحدت و حمایت مسئولین و شهرداری از حوزه گردشگری در شهرستان ملایر زبان‌زد است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: وحدت و حمایت مسئولین و شهرداری، آینده گردشگری ملایر را تضمین می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم علیزاده در دیدار با شهرام آریائی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و اقدام‌های موثری که در شهرستان ملایر در حوزه گردشگری از جمله راه‌اندازی جهان کوچک، مجموعه دستکند سامن انجام شده و با وجود هنرمندان صنایع‌دستی و کسب عناوین جهانی انگور و مبلمان منبت و برپایی جشنواره‌ها، نشان از آینده‌نگری مسئولان و فعالان این حوزه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: وحدت و حمایت مسئولین و شهرداری، آینده گردشگری ملایر را تضمین می‌کند.

علیزاده با اشاره بر تهیه طرح جامع گردشگری استان و حرکت بر مبنای طرح جامع در آینده برای توسعه و رونق گردشگری در استان همدان گفت: معتقدم باید در این حوزه طرح جامع و برنامه داشت و اگر برنامه باشد خوب و مطلوب حرکت خواهیم کرد.

او همچنین پیگیری تامین اعتبارات بیشتر و استفاده از حمایت نمایندگان و توجه به پراکندگی گردشگری را از نمایندگان مجلس خواستار و از زحمات مسئولین شهرستانی در اجرای برنامه‌های خیلی خوب در حوزه گردشگری ملایر تقدیر کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: در شهرستان ملایر با همکاری نمایندگان و مسئولان سه محور را به صورت ویژه در دستور پیگیری داریم که محور کشاورزی، صمت و محور گردشگری بوده که قطعا آینده ملایر را تضمین خواهد کرد.

شهرام آریایی نژاد بیان کرد: شهرستان ملایر دارای آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی و دست‌ساز بسیار عالی است و ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی برای فروش محصولات هنرمندان شهرستان، بحث اسکان و اقامت گردشگران در شهرستان به ویژه در شهرسامن با وجود ظرفیت‎های موجود و توسعه و رونق مجوعه دستکند سامن از جمله مطالبات جدی مردم از مسئولان و نمایندگان است .

آریائی نژاد بر اجرای تورهای آشناسازی، گردشگری سلامت و مذهبی، استفاده از ظرفیت راویان و راهنماها، استفاده از ظرفیت سایرنهاد ها برای رونق گردشگری استان همدان و شهرستان ملایر تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062301402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha