رونق گردشگری یزد، با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی ورزشی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: گردشگری ورزشی در یزد شکل گرفته و با میزبانی این استان از رویدادهای بین‌المللی ورزشی این شاخه گردشگری بیشتر رونق می‌گیرد.

به گزارش میراث‌آریا، سید محمد رستگاری در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، با اشاره به اینکه یزد در سال ۲۰۲۴ عنوان پایتختی گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا را دارد، گفت: در بهمن‌ماه سال گذشته یزد میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون بود و اکنون میزبانی از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موجب رونق گردشگری در استان یزد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان این‌که باشگاه پرافتخار شهداب یزد از این دوره از مسابقات میزبانی می‌کند، تصریح کرد: امیدوارم با استفاده از این ظرفیت و با توجه به حضور بازیکنان مطرح دنیا در یزد بتوانیم میراث جهانی یزد و فرهنگ غنی و مسالمت‌آمیز یزدی‌ها و کشور ایران را به مردم آسیا و دنیا معرفی کنیم.

رستگاری تأکید کرد: تداوم این میزبانی‌ها در استان یزد و تدوین تقویم ورزشی برای این رویدادها می‌تواند اتفاق خوبی برای گردشگری یزد باشد.

او در پایان اضافه کرد: این اقدام می‌تواند به آژانس‌های مسافرتی کمک کند تا با تهیه بسته‌های گردشگری ورزشی تورهایی را با این عنوان در استان یزد برگزار کنند.

بیست‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ شهریور در شهر یزد آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

رونق گردشگری یزد، با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha