ساعت بازدید از بناهای تاریخی‌فرهنگی استان فارس از فردا افزایش می‌یابد/ افزایش ساعت بازدید تا ۳۱ شهریورماه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افزایش ساعت بازدید از بناهای تاریخی‌فرهنگی استان از فردا خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی گفت: با توجه به اینکه همواره در هفته پایانی تابستان شاهد حضور گسترده مسافران به استان فارس به‌خصوص شهر شیراز هستیم ازاین‌رو برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران ساعت بازدید تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس تا ۳۱ شهریورماه افزایش یافت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: افزایش ساعت بازدیدها با در نظر گرفتن استقبال مسافران از این اماکن تاریخی و فرهنگی استان متغیر است به‌طوری‌که مجموعه‌های فرهنگی تاریخی حافظ و سعدی به ترتیب از ۸ تا ساعت ۲۳ و ۲۲ پذیرای مسافران خواهند بود.

ثابت اقلیدی‌اعلام کرد: بلیت‌فروشی مجموعه تاریخی حافظ از ساعت ۸ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه و مجموعه تاریخی سعدی هم از ۸ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه است.

 او در ادامه افزود: ساعت بازدید از مجموعه فرهنگی ارگ کریم‌خان از ساعت ۸ تا ۲۲ و موزه حمام وکیل در شیراز هم از ساعت ۸ تا ۲۱ است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تصریح کرد: بازدید از موزه‌های پارس، سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان و عمارت دیوان‌خانه همچنین مجموعه جهانی تخت جمشید از ساعت ۸ تا ۱۹ است.

به گفته ثابت اقلیدی، ساعت بازدید از موزه تخت جمشید، مجموعه تاریخی نقش رستم، نقش رجب، مجموعه جهانی پاسارگاد، شهر جهانی بیشاپور، موزه بیشاپور، تنگ چوگان همچنین آتشکده فیروزآباد، کاخ ساسانی سروستان، موزه مردم شناسی کازرون وموزه نی ریز از ساعت ۸ تا ۱۸ و ۳۰ است.

او تأکید کرد: بلیت‌فروشی این مجموعه‌ها تا نیم ساعت قبل از پایان ساعت بازدید خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha