همکاری سازنده سازمان جهانی گردشگری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران

عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی از دبیرکل سازمان جهانی گردشگری تقدیر کرد.

به گزارش میراث‌آریا سید عزت‌الله ضرغامی در پیامی نوشت:

جناب آقای زوراب پولولیکاشویلی
دبیر کل محترم سازمان جهانی گردشگری
از پیام محبت آمیز حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام سازمان گردشگری در جهان که همچون همیشه نشانگر رویکرد فراگیر و همسونگرانه حضرتعالی برای بسط تعاملات بین المللی بین ذینفعان صنعت گردشگری است سپاسگزارم. 

همکاری سازنده سازمان جهانی گردشگری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران و به ویژه حضور افتخارآمیز حضرتعالی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و دیدار با رییس جمهور شهید ایران که حاکی از توجه ویژه کشور به بخش گردشگری است بسیار امیدبخش بود.

ثبت جهانی روستای کندوان و انتخاب ایران به عنوان مرکز منطقه ای توسعه، ترویج و تحقیقات کاربردی صنایع‌دستی و گردشگری فرصت هایی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی ایران فراهم کرد که بدون شک در آینده با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

تجربه من در همکاری با فعالان صنعت گردشگری و سازمان جهانی گردشگری فرصت مغتنمی بود که امید دارم در مسیر حرفه ای جدید خود برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به جامعه جهانی موثر باشم.
مراتب احترام و قدردانی اینجانب و فعالان صنعت گردشگری ایران را به پاس حمایت های بی دریغ و حسن نظر همیشگی نسبت به ایران، فرهنگ غنی و صنعت گردشگری آن پذیرا باشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062501561
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha