تور رسانه‌ای فرهنگی و طبیعت‌گردی ویژه خبرنگاران استان مرکزی برگزار شد

با هدف بازدید و آشناسازی رسانه‌های مختلف استان تور ۲ روزه فرهنگی و طبیعت‌گردی‌ استان مرکزی به همت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اجرا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، بازدید از کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان، اجرای رصد ستارگان و آسمان مجازی، بازدید از غار ۷۰ میلیون ساله نخجیر، قدم زدن در کوچه باغ‌های روستای وشتگان و بازدید از درختان کهنسال این روستا، یک شب اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی هفت بهشت جاسب، بازدید از بافت تاریخی و بازار شمس‌السلطنه و موزه شهاب سنگ نراق، بازدید از نخستین اقامتگاه بوم گردی استان به نام اقامتگاه نراقی‌ها و .... از جمله برنامه‌های این تور ۲ روزه بود که روز ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد.

بر اساس این گزارش تور رسانه‌ای ویژه خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان در قالب  تور ۲ روزه برگزار شد تا آن‌ها ضمن بازدید از پروژه‌های گردشگری، از ظرفیت‌های میراثی و صنایع‌دستی و گردشگری استان آشنا شوند.

در این تور گردشگری ۳۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف حضور داشتند که به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی برگزار شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601564
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha