یک دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در شیراز تعلیق شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تعلیق یک دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در شیراز به‌دلیل عدم فعالیت در مدت طولانی خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی با اشاره به بازدیدهای نظارتی و مستمر کارشناسان معاونت گردشگری این اداره کل از تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان گفت: در بازدیدها و بررسی‌های انجام‌ شده یک دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان فارس در شهر شیراز به دلیل عدم فعالیت بیش‌ازحد مجاز تعلیق و مقرر شد مدیر آن دفتر ظرف مدت یک ماه نسبت به رفع نقض اقدام کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: بنابر آیین نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی، زیارتی و جهانگردی ماده ۲۰ بند (پ) هرگاه دفتر پس از اخذ مجوز بیش از ۶ ماه بدون عذر موجه شروع به کار کند یا سه ماه بدون داشتن عذر قابل‌قبول تعطیل باشد یا به مدت یک سال هیچ‌گونه فعالیتی نداشته باشد به تشخیص مرجع صادرکننده مجوز، فعالیتش تعلیق  می‌شود.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: متأسفانه این دفتر خدمات مسافرتی به مدت بیش از یک سال فاقد هرگونه فعالیتی بوده است و هم‌اکنون و مطابق قانون تعلیق شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601569
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha