مقام نخست جشنواره طعم امید به مریم گیلانی لاریمی رسید

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: مقام نخست جشنواره طعم امید به مریم گیلانی لاریمی از مازندران رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی اسحاقی اظهار کرد: در مرحله نهایی مسابقه و جشنواره طعم امید که در تهران برگزار شد، مریم گیلانی لاریمی از مازندران مقام نخست جشنواره را به خود اختصاص داد..

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: این جشنواره در دو رده معلولان جسمی و حرکتی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط فدراسیون گردشگری خوراک و انجمن فرهنگی ورزشی معلولین، یادآور شد: دسترسی افراد دارای معلولیت در صنعت گردشگری، ترویج غذاهای سنتی و فرهنگ خوراک بومی، کمک به اشتغالزایی افراد دارای معلولیت در گردشگری خوراک و تشویق استفاده از غذاهای بومی سالم و ارگانیک برای پیشگیری از نارسایی‌های جسمی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

اسحاقی تصریح کرد: مسابقه و جشنواره منطقه‌ای طعم امید به صورت استانی به ترتیب در تاریخ ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ شهریورماه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران برگزار شد و برگزیدگان هر یک از استان‌ها در مسابقه نهایی امروز ۲۶ شهریورماه جاری، با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601615
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha