نهمین دوره آموزشی صنایع‌دستی در ورامین برگزار می‌شود

نهمین دوره فصلی کلاس‌های آموزشی صنایع‌دستی در شهرستان ورامین به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش میراث آریا، محمدرضا تاجیک، از آغاز نهمین دوره فصلی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین، اعلام کرد: دوره پاییزی این کلاس‌ها به زودی برگزار خواهد شد که فرصتی برای آموزش هنرهای متنوع دستی به علاقه‌مندان منطقه است.

او با بیان اینکه هدف از این دوره‌ها، ارتقای مهارت هنرجویان و ترویج هنرهای سنتی در بین مردم ورامین است، ادامه داد: در این دوره، آموزش‌ها در رشته‌های متعددی همچون هنرهای چوبی خراطی، پیکرتراشی، منبت‌ریزه قلم، معرق و مشبک‌منبت، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی، سرمه‌دوزی، گلدوزی دستی، ابریشم‌دوزی، نقاشی روی پارچه و چاپ دستی برگزار خواهد شد.

تاجیک تأکید کرد: این کلاس‌ها با همکاری شهرداری ورامین و در محل سرای محله سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ورامین، در مجاورت پارک شهیدان قبادی، دایر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره ۰۹۳۵۱۵۷۶۹۲۰ تماس بگیرند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین گفت:: پس از اتمام دوره‌های آموزشی، برای هنرجویانی که به مهارت‌های لازم دست یافته‌اند، گواهی پایان دوره صادر خواهد شد تا از این طریق بتوانند مهارت‌های خود را به‌صورت حرفه‌ای‌تر به کار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701625
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha