کمپرهای همایش ملی «خشت تا خشت» مهمان شهر ماهان شدند

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماهان از حضور کاروان‌ها و کمپرهای همایش «خشت تا خشت» در ماهان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، امین ماهانی گفت: بیش از ۶۰ خودرو کمپر و کاروان در مسیر شرکت در همایش خشت تا خشت وارد ماهان شده و یک روز مهمان شهر ماهان بودند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی ماهان افزود: شرکت کنندگان این همایش در کنار پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ومجموعه آرامگاه شاه نعمت الله اتراق و طی یک برنامه هماهنگ از اماکن تاریخی ماهان بازدید کردند.

او بیان کرد:  هدف از حضور این مجموعه خودروی در ماهان ضمن کمک به معرفی جاذبه‌های گردشگری ماهان باعث آشنایی مردم ماهان با سبک و روش سفر با کمپر و خودروهای آنها است، که جذابیت ویژه‌ای برای نسل نوجوانان و جوانان علاقه‌مندان دارد.

لازم به ذکر است همایش ملی « خشت تا خشت » با همکاری تمام ارکان اجرایی، انتظامی و میراث‌فرهنگی کرمان به همت کانون هانگردی و اتومبیلرانی استان از ۲۳ شهریور و شهرستان بم آغاز شده و شرکت کنندگان در مسیر سفر از جاذبه‌های گردشگری شهر راین و ماهان بازدید و ۲۹ شهریور همزمان با جشن ملی پسته در خانه حاج‌آقا علی رفسنجان پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701680
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha