رویکرد دولت چهاردهم در سیاست خارجی بهترین فرصت برای توسعه گردشگری است/ ضرورت گسترش روحیه وفاق در عرصه داخلی و خارجی

استاندار یزد گفت: سیاست‌های دولت چهاردهم در راستای گسترش روحیه وفاق و همبستگی در عرصه داخلی و خارجی فرصتی ارزنده است که امیدواریم به نحو شایسته در راستای توسعه گردشگری بین کشورهای همسایه و آسیایی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست مشترک سفرای کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا (ACD) گفت: بسیار خشنودم که تا ۴۵ روز دیگر در شهر تاریخی یزد افتخار میزبانی وزاری گردشگری کشورهای عضو ACD را خواهیم داشت.

او افزود: شهر میراث‌جهانی یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا (ACD) در سال ۲۰۲۴ به‌منظور ایفای نقش در تعمیق همکاری کشورهای عضو در حوزه  گردشگری برنامه‌ها و رویدادهای متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا کرد که البته بخشی از آنها به دلیل سانحه تلخ سقوط هواپیما و شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و عواملی از جمله برگزاری انتخابات زودهنگام محقق نشد.

استاندار یزد افزود: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از فرصت برگزاری این رویداد برنامه‌های جانبی از جمله نشست هم‌اندیشی تورگردانان و راهنمایان گردشگری کشورهای عضو را به‌منظور هماهنگی و همکاری‌های عمیق‌تر بین این تشکل‌ها به‌عنوان بازوهای اجرایی فراهم کرده‌ایم.

فاطمی با بیان اینکه برگزاری این رویداد مهم نقش مهمی را در پیوند پویاتر و پایدار تر بین ملت‌های این قاره کهن خواهد داشت ابراز امیدواری کرد که در ۳۰ و ۳۱ اکتبر شاهد حضور حداکثری وزرای گردشگری کشورهای عضو و فعالان بخش خصوصی در شهر یزد باشیم.

فاطمی به سیاست‌های دولت چهاردهم در راستای گسترش روحیه وفاق و همبستگی در عرصه داخلی و خارجی اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم از این فرصت ارزنده به نحو شایسته در راستای توسعه گردشگری بین کشورهای همسایه و آسیایی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701682
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha