تخصیص ۸۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به بازارچه صنایع‌دستی کردکوی گلستان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان با حضور در کردکوی در غرب استان، از پروژه بازارچه دائمی صنایع‌دستی این شهرستان با محوریت تسریع درروند ساخت، بررسی و رفع موانع و مشکلات بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور در کردکوی در غرب استان با همراهی مسئول دفترفنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی از پروژه بازارچه دائمی صنایع‌دستی این شهرستان بازدید کرد.

عملیات اجرایی پروژه بازارچه دائمی صنایع‌دستی کردکوی از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ جمع اعتبار هزینه ملی و استانی آن به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال می‌رسد.

اجرای تمام اسکلت بتنی سازه به اتمام رسیده است و پیمانکار جدید برای ادامه روند عملیات اجرایی این پروژه در حال فعالیت است.

بازارچه صنایع‌دستی کردکوی دارای ۲ طبقه در همکف بوده که طبقه همکف دارای ۱۳ باب غرفه است. طبقه اول سالن آموزش صنایع‌دستی و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و طبقه سوم موزه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801726
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha