برگزاری کارگاه آموزشی برای هنرمندان و صنعتگران آق‌قلایی در گلستان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی شاغلان صنایع‌دستی و توانمندسازی بانوان این حوزه در شهر انبار الوم شهرستان آق‌قلا در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات و توسعه اشتغال در منطقه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های صنایع‌دستی در منطقه ترکمن‌صحرا و باهدف ارتقای سطح دانش تخصصی صنعتگران شناسایی‌شده در حوزه وشمگیر و انبار الوم در شهرستان آق‌قلا، امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ کارگاه شاغلان صنایع‌دستی با عنوان توانمندسازی بانوان فعال و در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات و توسعه اشتغال در منطقه در محل شهرداری انبار الوم برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان خاطرنشان کرد: در این کارگاه پس از بررسی موانع و مشکلات موجود در حوزه فعالیت صنعتگران، ظرفیت‌های موجود شناسایی شد و به‌منظور توسعه فعالیت‌های صنایع‌دستی راهکارهایی توسط کارشناسان و استادکاران صنایع‌دستی ارائه شد.

او افزود: مهم‌ترین نیاز صنعتگران توانمند منطقه آگاه‌سازی از نحوه طراحی محصول و نحوه ارائه تولیدات به بازار مصرف و کسب درآمدزایی است که نیازمند استمرار در برگزاری دوره‌های تخصصی برای شاغلان صنایع‌دستی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062901811
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha