آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری آبگرم بندر خمیر هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری بندر خمیر شامل برق‌رسانی به آبگرم بندر خمیر  خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، بندر خمیر، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی و میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر، شهردار و مدیرعامل شرکت سیمان خمیر و جمعی از مسئولان از روند آغاز عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری به آبگرم خمیر بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: عملیات برق‌رسانی و روشنایی به آبگرم بندر خمیر به طول سه کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و بخشی دیگر از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سیمان خمیر انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه آبگرم بندر خمیر به دلیل دارا بودن خواص درمانی و آب‌های معدنی غنی، موردتوجه گردشگران قرار دارد،  اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه گردشگری می‌تواند تجربه گردشگران را بهبود بخشیده، امکانات رفاهی و ایمنی را افزایش داده و به توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جمعی از مسئولان در ادامه از نمایشگاه توانمندی‌ها و اقتصاد مقاومتی محلات رودبار بندر خمیر  که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200087
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha