برگزاری ۱۷ رویداد فرهنگی هم‌زمان با هفته گردشگری در اصفهان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری ۱۷ رویداد فرهنگی و گردشگری هم‌زمان با پاسداشت هفته گردشگری در اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا حبیبی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در هفته گردشگری امسال که با شعار گردشگری و صلح همراه است، تلاش کردیم تا برنامه‌های متنوعی با همکاری بخش خصوصی و سایر بخش‌های دولتی ذی مدخل در حوزه گردشگری برگزار کنیم.

او ادامه داد: حضور فعالان جوامع گردشگری استان در گلستان شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس هم‌زمان با پاسداشت هفته دفاع مقدس، استقبال از اولین گردشگران ورودی به اصفهان در پایانه‌های مسافرتی استان و همچنین امکان بازدید رایگان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری ازجمله برنامه‌های اولین روز پاسداشت هفته گردشگری است.

حبیبی افزود: برگزاری جشنواره خودروهای آفرود و کلاسیک، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، سخنرانی راهنمایان گردشگری در مدارس هم‌زمان با هفته گردشگری، برگزاری ورزش ثبت جهانی چوگان، جشنواره کمپینگ و کاروان و همچنین برگزاری رالی موتورسیکلت‌های گردشگری ازجمله دیگر برنامه‌های پاسداشت هفته گردشگری است.

معاون گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: در طی یک سال گذشته فعالیت فعالان جوامع گردشگری استان اصفهان در سطح ممتاز بوده است، لذا در طی این هفته با برگزاری همایش پاسداشت هفته گردشگری از پیشکسوتان، کارآفرینان وبرترین‌های گردشگری استان تجلیل می‌شود.

او تأکید کرد: در طی این هفته ۱۰ طرح گردشگری در شهرستان اصفهان، کاشان، اردستان و گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین پاسداشت ثبت جهانی آئین معنوی و مذهبی قالی‌شویان در مشهد اردهال و برگزاری همایش گردشگری روستایی در روستای ابیانه به‌عنوان نامزد ثبت جهانی روستای گردشگری در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه فعالان گردشگری و همچنین برگزاری تورهای گردشگری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070300154
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha