کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی طی سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.

به گزارش میراث آریا، در لوح تقدیر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برای سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی آمده است: در جشنواره شهید رجایی که با هدف معرفی الگوی برتر سازمانی و سنجش میزان بالندگی و پویایی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم عزیز ایرن اسلامی برگزار می‌شود، پس از ارزیابی عملکرد در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاص آن دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲ به عنوان «رتبه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی» شناخته و معرفی می‌شود.

 این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارکنان شریف آن دستگاه تبریک می‌گویم و از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثر بخش آن مجموعه که موجب پیشرفت و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج (ع) در طریق ارزشمند و پرفضیلت خدمتگزاری با تاسی به شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی عزیز موفق و موید باشید.

در این مراسم توسط استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی از دستگاه‌های برتر در شش حوزه و همچنین از تعدادی دستگاه اجرایی که اقدامات شاخص داشته‌اند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070300169
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha