دوره آموزشی چالش‌های مدیریتی کسب‌وکارهای گردشگری در گلستان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی چالش‌های مدیریتی در کسب‌وکارهای حوزه گردشگری با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در گرگان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، یاسر قندهاری در کارگاه آموزشی چالش‌های مدیریتی در کسب‌وکارهای حوزه گردشگری که روز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با حضور روسای انجمن‌های حرفه‌ای استان و بهره‌برداران تأسیسات گردشگری در محل هتل شهاب گرگان برگزار شد، ضمن تبریک هفته گردشگری گفت: روز جهانی جهانگردی هرساله در ۲۷ سپتامبر و باهدف افزایش آگاهی از ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار جشن گرفته می‌شود. سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) شعار «گردشگری و صلح» را به‌عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۴ انتخاب کرده است.

معاون گردشگری گلستان افزود: تمرکز شعار امسال بر استفاده از گردشگری به‌عنوان پلی بین فرهنگ‌های مختلف، ترویج دوستی، کاهش درگیری و رسیدن به صلح است. گردشگری، پیام‌آور دوستی و تفاهم بین مردمان جوامع مختلف است و موجب پیوند آنان با یکدیگر می‌شود.

او ضمن تأکید به آموزش به‌عنوان یکی از ارکان اصلی هر کسب‌وکار تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌، ارتقاء سطح دانش، مهارت و توانایی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

قندهاری خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی دکتر عابدین زاده شرکت‌کنندگان را با مسائل مربوط چالش‌های مدیریتی در کسب‌وکارهای حوزه گردشگری آشنا کرد.

او تأکید کرد: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070400228
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha