میز خدمت جهادی نماز جمعه با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی قم برگزار می‌شود

روز جمعه هفته جاری (۶ مهر) به مناسبت آغاز «هفته گردشگری» و شروع اجرای برنامه‌های این هفته، میز خدمت جهادی نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با حضور علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم به منظور پاسخگویی مستقیم به مردم از ساعت ۱۱ تا ۱۴ برگزار می‌شود.

به ‌گزارش میراث‌آریا، در این میز خدمت علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و تعدادی از معاونان و کارشناسان این اداره کل حضور می‌یابند و به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های مردم هستند.

این میز خدمت به مناسبت «هفته گردشگری» که امسال با ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز قم مصادف شده است، در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم، بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره مدیران ارشد استان قم با مردم و فراهم شدن امکان پاسخگویی و پیگیری مؤثر دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی برگزار می‌شود.

«میز خدمت» هر هفته با حضور مسئولان و کارشناسان یک یا چند دستگاه اجرایی استان در مصلای قدس شهر قم، پیش از برگزاری آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه انجام می‌شود و مردم می‌توانند به صورت مستقیم مسائل، مشکلات، خواسته‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ قرار دارد، تلفن تماس ۳۷۶۰۳۴۲۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ و نشانی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی آن https://qom.mcth.ir ، کانال آن با نام «میراث کریمه» در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/mirase_karime و در پیام‌رسان روبیکا با نام«قم ببین» https://rubika.ir/visit_Qom است.

گفتنی است، پنجم مهر روز جهانی گردشگری است و ۵ تا ۱۱ مهرماه جاری برنامه‌های هفته گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070400306
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha