افتتاح یک واحد بوم‌گردی در زاهدان در اولین روز هفته گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از افتتاح یک واحد بوم‌گردی در اولین روز هفته گردشگری در زاهدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، علیرضا شه بخش اظهار کرد: در اولین روز هفته گردشگری و با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و تعدادی از مدیران شهرستانی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، یک واحد بومگردی در زاهدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این واحد بومگردی در روستای خیرآباد واقع در منزلاب زاهدان می‌باشد که توسط بخش خصوصی و مجوز از اداره کل میراث فرهنگی استان افتتاح و در اختیار گردشگران و مردم قرار گرفته است.

او ادامه داد: این بوم‌گردی در فضایی به مساحت ۳هزار مترمربع و ۷۰۰ متر زیربنا است که دارای ۵ اتاق پذیرایی و اقامتی، فضای سبز، محل بازی کودکان و سیاه چادر است.

به گفته شه‌بخش، با افتتاح این بومگردی زمینه اشتغال پنج نفر در مرحله اول فراهم شده است که در فازهای توسعه نیز افزایش می‌باید.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای این بوم‌گردی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500336
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha