مراسم غبارروبی گلزار شهدا کرمان برگزار شد

هم‌زمان با شروع هفته گردشگری و روز جهانی گردشگری با حضور جمعی از مسئولان استان، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان اقلیت‌های دینی و قومیت‌های مختلف استان کرمان مراسم غبارروبی گلزار شهدا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، ۵ مهر ۱۴۰۳ با حضور سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های کرمان و جمعی از نمایندگان اقلیت‌های دینی و قومیت‌های مختلف استان کرمان مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم ضمن زیارت قبور شهدا و نظر به شعار جهانی «گردشگری و صلح» و حول محور وفاق ملی از اقلیت‌های دینی و قومیت‌های مختلف استان کرمان دعوت شده بود تا با لباس محلی و سنتی خود در مراسم شرکت و تا گوشه‌ای از وفاق، همدلی و همراهی ایران و ایرانیان به نمایش گذاشته شود.

در حاشیه این مراسم فرهنگ فلاحتی موبد زرتشتیان کرمان، با تبریک روز جهانی و هفته گردشگری افزود: در آغاز هفته گردشگری با شادباش این هفته امروز از طرف جامعه زرتشتیان کرمان افتخار داشتیم، بر مرقد بزرگ مردی که برای جامعه اسلام و کل جهان شخصیتی افتخارآفرین است حضور داشته باشیم تا یادآور این شویم که انسان‌های بزرگ نام و یادشان تا همیشه جاودان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500363
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha