بازدید معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن از موزه‌های آذربایجان غربی

به‌مناسبت هفته گردشگری، داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت همراه در سفر به آذربایجان غربی از موزه‌های استان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث آریا، داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به همراه علی خویینی مدیرکل دفتر فنی و تهیه طرح‌های عمرانی، امیر نوری مدیرکل دفتر امور زمین و بهمن محبی معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازدید از طرح‌های هادی در روستاهای سطح استان به آذربایجان غربی سفر کرده بودند با همراهی علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به‌مناسبت هفته گردشگری از دو موزه مردم‌شناسی ارومیه و موزه حسنلو نقده نیز بازدید کرد.

داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از موزه حسنلو نقده گفت: وجود تپه و موزه حسنلو موجب توسعه گردشگری در این روستا شده و در این راستا طرح هادی نیز در روستای حسنلو اجرایی شده است.

او با بیان اینکه روستای حسنلو نقده دارای ۳۸۱ خانوار با یک‌هزار و ۲۷۷ نفر است، افزود: با توجه به موقعیت گردشگری این روستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توجه عمده‌ای به آن دارد به طوری که در طول سه سال اخیر ۲۵ هزار مترمربع آسفالت معابر انجام شده است و در طول‌ یک ماه آینده شاهد آسفالت‌ریزی ۶ هزار مترمربع از دیگر معابر این روستا خواهیم بود.

بلدی گفت: اجرای جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و سنگ‌فرش نیز از دیگر طرح‌های اجرایی در این روستا است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500365
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha