دیدار صالحی‌امیری با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد/ رایزنی برای اجرای سه پروژه مهم بین‌المللی حوزه گردشگری در ایران

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان که به گرجستان سفر کرده است، با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد دیدار کرد.

به گزارش میراث‌آریا، زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد با سید رضا صالحی امیری درباره موضوعات و همکاری‌های مشترک در حوزه گردشگری و تدوام همکاری‌ها در این حوزه با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این نشست، سید رضا صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان با اشاره به فعالیت‌های ایران در حوزه گردشگری به تشریح سه پروژه مهم بین‌المللی در حوزه گردشگری پرداخت و خواستار حمایت سازمان گردشگری ملل متحد از این پروژه‌ها شد.

صالحی امیری گفت: تاسیس مرکز بین‌المللی توسعه، ترویج و تحقیقات کاربردی صنایع‌دستی در ایران، میزبانی شهرداری تهران از اجلاس گردشگری شهری و حضور شهرداران شهرهای گردشگری دنیا در تهران و نیز درخواست برگزاری دوره‌های رایگان و یا کم‌هزینه آموزش در حوزه گردشگری برای فعالان ایران از سوی سازمان گردشگری ملل متحد سه پروژه مهم و بین‌المللی است که ایران با همکاری این سازمان به دنبال اجرایی شدن و یا اتمام این پروژه‌ها است. 

قدردانی زوراب از فعالیت‌های برجسته ایران در حوزه گردشگری

زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های برجسته ایران در حوزه گردشگری از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رویدادهای مختلف گردشگری و توسعه و رونق این صنعت تشکر و قدردانی کرد.

او همچنین از حمایت‌های بین‌المللی ایران از اقدامات و برنامه‌های دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد تشکر کرد و با اشاره به سه پروژه بین‌المللی ایران در حوزه گردشگری که از سوی صالحی امیری در این دیدار مطرح شد، تاکید کرد که به زودی درباره اجرای این سه پروژه به تفاهم می‌رسیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070600407
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha