توسعه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و عراق در حوزه گردشگری سلامت

نشست تخصصی گردشگری سلامت با حضور هیئتی از کشور عراقی مسئولان جهاد دانشگاهی خوزستان و مسئولان میراث‌فرهنگی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، در نشست تخصصی گردشگری سلامت، حسن محمدی‌مجد رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان، جمال عامری‌نسب معاون گردشگری خوزستان، مسئولان معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز، فعالان بخش خصوصی و هیأتی از فعالان گردشگری سلامت کشور عراق حضور داشتند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های علمی موجود به تشریح توانمندی‌های علمی جهاد دانشگاهی پرداخت و بیان کرد: در سایه تلاش دانشمندان و متخصصان جهاد دانشگاهی موفق شدیم، تکنولوژی پژوهشگاه رویان را به استان خوزستان منتقل کنیم که گامی بلند در بهبود وضعیت سلامت استان خواهد بود.

حسن محمدی‌مجد با بیان این‌که پژوهشکده رویان، جزو پنج مرکز اول جهان در حوزه ناباروری است‌، با اشاره به جایزه شهید کاظمی‌آشتیانی و مشارکت دانشمندان جهان برای دریافت این جایزه علمی، به نمونه‌هایی از موفقیت‌های حوزه پزشکی جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

او با اشاره به خدمات ارائه‌ شده در مرکز ناباروری این سازمان، تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی با توجه ارائه خدمات ناباروری به زوج‌ها و داشتن سطح علمی بالا، تاکنون ۲۵۰۰ تولد موفق داشته است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اشتراکات فرهنگی با عراق و مزایای درمان در سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، آمادگی این سازمان را برای ارائه خدمات پزشکی در سطح جهانی اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700417
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha