لغو برنامه‌های هفته گردشگری استان اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در پیامی ضمن اعلام لغو برنامه‌های هفته گردشگری استان، شهادت رهبر سرفراز جبهه مقاومت مسلمانان لبنان را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر کرم‌زاده گفت: بی‌تردید راه مردانی که در راه خدا زیست کرده‌اند و سپس جانشان را در همین راه فدا می‌کنند همچنان ادامه خواهد داشت زیرا در قلب تک‌تک آزادگان جهان جای دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: همگی به نیکی می‌دانیم و حتی دشمنان نیز می‌دانند که مجاهد نستوه، سید حسن نصرالله سرافراز زیست و سرافراز در راهی که انتخاب کرده بود به شهادت رسید.

او افزود: طی سالیان متمادی از عمر پر برک سید حسن نصرالله، در مرکز مبارزه با دشمن کینه‌توز قرار داشت و در سنگر مبارزه و نه در کنج عافیت، دوشادوش هم‌رزمانش شجاعانه جنگید و درنهایت به شهادت رسید، پس تلاش کرد تا با مبارزاتش پیام مظلومیت مردم لبنان و فلسطین را به گوش جهانیان برساند، درحالی‌که جلادش در قلب دموکراسی جهان یعنی سازمان ملل متحد دم از صلح می‌زد، او در سنگر مبارزه بی‌امان با این دشمن، با نیکی توانست او را رسوای جهان بشریت کند.

کرم‌زاده تصریح کرد: بی‌تردید راهی که او و سایر هم‌رزمان شهیدش در این زمان طولانی پیمودند ادامه خواهد یافت و پرچمی که او در مبارزه با دشمن برافراشته توسط نسل‌های فردای خاورمیانه همچنان در اهتزاز باقی خواهد ماند.

او تأکید کرد: با توجه به اعلام ۵ روز عزای عمومی در سوگ آن شهید راه حق توسط رهبر فرزانه انقلاب، تمامی برنامه‌های هفته گردشگری در پهنه استان اصفهان لغو می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070800651
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha