سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان از برگزاری سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، مریم طاهردوست محمدی گفت: هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری، سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان با موضوعات، جاده ابریشم، روستاگردی، دوچرخه‌سواری، کویر و کوهستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این سلسله جشنواره‌ها در تمامی روزهای آخر هفته مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

او بیان کرد: برگزاری سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان با مشارکت و همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان، شهرداری سمنان و دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان سمنان است.

طاهردوست محمدی  اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت جشنواره گشت کویر در جنوب سمنان از سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان می‌توانند با شماره‌های ۳۶۷۰۰-۰۲۳ و ۰۹۱۰۴۸۷۲۰۶۶ تماس حاصل کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: تور دوچرخه‌سواری از آب‌پخش‌کن تا استخرهای شش‌گانه و باغ‌راه‌های سمنان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این جشنواره از سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۰۳۷۴۴۷۳ تماس حاصل کنند.

او گفت: علاقه‌مندان برای حضور در تور آب‌درمانی جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره و تور آبگرم گرو از سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۹۹۶۵۴۲۷۴ و ۰۹۱۲۸۳۲۰۱۳۵ تماس حاصل کنند.

طاهردوست محمدی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت جشنواره سمنی ابریشمی ر از میدان کشاورز تا میدان پیروزی از سلسله جشنواره‌های گردشگری جاده ابریشم سمنان می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۷۹۶۵۲۷۹ تماس حاصل کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان تصریح کرد: گردشگران و شهروندان علاقه‌مند به بازدید از روستاهای خیرآباد، رکن‌آباد، محمودآباد، دلازیان، حسن‌آباد، علاء، کندو، دوزهیر و آبخوری می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره روستاگردی سمنان با شماره‌های ۴۰۰-۰۹۰۲۲۳۱۱۳۰۰ و ۷-۳۳۳۳۵۴۳۶ تماس حاصل کنند.

او گفت: کوهنوردان و علاقه‌مندان به کوه‌نوردی در مناطق چندران، آهوان و پیغمبران نیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره کوه گشت با شماره‌های ۰۹۹۳۶۶۸۳۶۰۰ و ۰۲۳-۳۳۲۸۰۸۰۲ تماس حاصل کنند.

طاهردوست محمدی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها گرامیداشت هفته گردشگری، برند سازی گردشگری شهرستان سمنان، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان سمنان و برند سازی گردشگری این شهرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070800673
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha