رکورد جدید تردد در جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تردد در جاده‌های همدان در شهریورماه با افزایش ۲۰ درصدی به رکورد جدیدی رسید. این افزایش در حالی رخ داده است که محور سه راهی بهار- همدان با بیش از ۵۰ هزار تردد روزانه، پرترددترین محور استان بوده است.

به گزارش میراث‌آریا، مهرداد آهکی گفت: تردد در جاده‌های استان همدان در شهریور ماه ۱۴۰۳ با افزایش۲۰ درصدی نسبت به ماه قبل به بیش از ۵ میلیون و ۷۷۲ هزار تردد رسید که این افزایش نشان‌دهنده رونق سفرهای بین‌شهری و افزایش فعالیت‌های اقتصادی در استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آمار روند روزانه تردد بین استانی شهریورماه افزود: متوسط تردد بین استانی روزانه شهریورماه امسال ۱۸۶ هزار و ۲۰۵ وسیله نقلیه بوده است.

آهکی تأکید کرد: در این مدت محورهای دارای بیشترین تردد سه راهی بهار- همدان (مهدی آباد) با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۲۶۲ خودرو بوده است.

او به بیان مقایسه تردد محورهای استان در شهریور ماه امسال با سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بیشتر محورهای دارای بیشترین تردد استان شاهد افزایش حداقل ۲۵ درصدی تردد نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین به مقاصد وسایل نقلیه در کشور در شهریور ماه اشاره و تأکید کرد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان ۶۷۹ هزار و ۸۴۵ وسیله نقلیه از استان همدان در سایر استان‌ها مشاهده شده است و استان‌های مرکزی، تهران و کرمانشاه بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان‌ها داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071000779
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha