افتتاح هتل آپارتمان آنامیس در بندرعباس

هم‌زمان با هفته گردشگری و با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جمعی از مسئولین هتل‌آپارتمان آنامیس در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی روز سه‌شنبه 10 مهرماه 1403  در مراسم افتتاح این پروژه گفت: هتل‌آپارتمان آنامیس با 2050 متر زیربنا در فضایی به مساحت 400 مترمربع و با سرمایه‌گذاری 950 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه اقامتی، 55 تخت به مراکز اقامتی استان اضافه‌شده است، اظهار کرد: افزایش تخت و سرانه اقامتی یکی از عوامل کلیدی در توسعه صنعت گردشگری است و تأثیر مستقیم بر رشد اقتصادی، اشتغال‌زایی و جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

محسنی افزود: اضافه شدن اماکن اقامتی، امکان میزبانی از تعداد بیشتری از گردشگران را فراهم  می‌کند و این امر به‌ویژه در فصول پیک سفر مهم است و این افزایش ظرفیت می‌تواند به جذب گردشگران بیشتری منجر شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بابیان اینکه هتل‌آپارتمان آنامیس در 7 طبقه شامل 10 واحد آپارتمان، 25 اتاق و 55 تخت در مرکز شهر بندرعباس واقع‌شده، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه برای 15 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجادشده است.

او تأکید کرد: افزایش اماکن اقامتی تأثیرات مثبتی در توسعه پایدار گردشگری، رونق اقتصادی و ارتقای سطح رفاه عمومی دارد و می‌تواند زیرساخت‌های گردشگری را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071000821
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha